mandag 2. juli 2012

Endelig!



Endelig blomstrer Klematisen min med mer enn to blomstrer!!!

Henviser til tidligere innlegg.....

Fire blomstrer og mange knopper ......oooo glede!

3 kommentarer:

  1. Jøss- har du gjødsla den i år eller??? Nydelige blomster!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, jeg har ikke gjort noen ting jeg ikke har gjort før!

      Slett
  2. For et herlig krumspring!

    Takk for at du vil følge bloggen min, så koselig!
    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!