Nam nam.....
1kg tyttebær
1liter sukker (kan godt redusere mengden her)
2 ts. vaniljesukker
2 eggekviter
Jeg har alt oppi bollen på en gang,
- og så setter jeg i gang mikseren!
(Du ser når det er nok pisket...)
Dette fikk jeg av 1 kg. bær!
Rett i fryseren!
Syltetøyet er veldig godt på vafler,
- til kjøttmiddager,
- til dessert med vaniljesaus.... for det smaker som Trollkrem!
Må oppbevares i fryseren, men det tiner veldig fort...
Utrolig godt!!
Ha en fin fredag!
Nå skal jeg lage fiskekabaret/mussè, til et koldtbord i morra!


Hej Inger Grethe.
SvarSlettHvor ser det lækkert ud.
Ønsker dig en god fredag.
Knus Hanne Bente
Nam nam- dette må jeg få smake når jeg kommer hjem i oktober!
SvarSlettÅ jada det skal du! Skal lage mere også....
SvarSlett