fredag 16. september 2011

Tyttebæret oppå tua.....

Nam nam.....
1kg tyttebær
1liter sukker (kan godt redusere mengden her)
2 ts. vaniljesukker
2 eggekviter

Jeg har alt oppi bollen på en gang,
- og så setter jeg i gang mikseren!
(Du ser når det er nok pisket...)
Dette fikk jeg av 1 kg. bær!
Rett i fryseren!
Syltetøyet er veldig godt  på vafler, 
- til kjøttmiddager, 
- til dessert med vaniljesaus.... for det smaker som Trollkrem!
Må oppbevares i fryseren, men det tiner veldig fort...

Utrolig godt!!
Ha en fin fredag!

Nå skal jeg lage fiskekabaret/mussè, til et koldtbord i morra!

3 kommentarer:

  1. Hej Inger Grethe.
    Hvor ser det lækkert ud.
    Ønsker dig en god fredag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Nam nam- dette må jeg få smake når jeg kommer hjem i oktober!

    SvarSlett
  3. Å jada det skal du! Skal lage mere også....

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!