onsdag 28. september 2011

Høst ved hagebyhytta.

Ja da er høsten kommet til min "lille lagune"...
Litt fikk jeg gjort....men ikke mye å skryte av.
Og jeg skylder det meste på det ni-triste været, som har vært denne sommeren...
 


Men bål fikk vi brent, - mange ganger!
 Bursdagsfeiring med grilling og kaker, det fikk vi også gjort!

Ellers har sommeren gått utrolig fort, syns jeg, - tross det dårlige været!

Vi får gå på igjen til våren, med friskt mot, og sette "alle kluter til" !

1 kommentar:

  1. Syns det ser veldig grønt og frodig ut rundt hytta jeg, ser jo tydelig forskjell fra året før. Og så koselig innvendig, nymalt med bilder på veggen og gardiner. Har du flere bilder?

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!