I vår familie har det etterhvert blitt en tradisjon, at de som er på ferie,
- kjøper med seg en liten feriegave til de som er hjemme!
Adele kunne nesten ikke utstå turen hjem på mandag, fordi hun var så spent på å få gitt bort gavene!
Hun hadde selv pakket de inn, og hadde lagt mye arbeid i dette,
-- akkurat som til jul!
Jeg kan ikke annet enn le av henne.... hun er så opptatt av dette, at det er et syn!
Jeg var så heldig å få meg tørkerullholder, servietter
og ei nydelig eske med ..det viktigste... Jordbær-godis!
Hun vet akkurat hvilke godis jeg liker!...
Mikael stakker, er så liten enda....at han forstår ikke så mye av det...


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!