onsdag 11. august 2010

Feriegave!

I vår familie har det etterhvert blitt en tradisjon, at de som er på ferie,
- kjøper med seg en liten feriegave til de som er hjemme!
Adele kunne nesten ikke utstå turen hjem på mandag, fordi hun var så spent på å  få gitt bort gavene!
Hun hadde selv pakket de inn, og hadde lagt mye arbeid i dette,
-- akkurat som til jul!
Jeg kan ikke annet enn le av henne.... hun er så opptatt av dette, at det er et syn!

Jeg var så heldig å få meg tørkerullholder, servietter 
og ei nydelig eske med ..det viktigste... Jordbær-godis!

Hun vet akkurat hvilke godis jeg liker!...
Mikael stakker, er så liten enda....at han forstår ikke så mye av det...
Det er veldig koselig å være mormor...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!