Her er den ene siden av murpipa i stua...den som snur mot sofaen og salongbordet...
Og etter 10 år begynnte det å bli temmelig malings-slitt !
dere intriør-bloggere, med så nydelige stuer.
(Bak "rosa"...ligger en haug med klær, hentet fra snora...som ikke var mye å vise fram...)
Ble velig fornøyd...for nå er den HVIT igjen!
min eldste datter. Den var veldig fin den gangen, og jeg har likt den veldig godt.
....meeeen,...nå var det på tide med "oppshining", - og igjen har dere interiørbloggere gitt meg en idè!
Europris var redningen, og kr.39.90 pr. flaske! Utrolig!
og.... er det noen som legger merke til "pukk-steinene"??
Ja hva tror dere?
I tillegg noen små "rullesteiner" fra rullestinstranda vi har i bygda her!
...og enda mere fikk dusjet seg med min nyervervede sølvspray!!!
Jeg tok nesten AV!!! Hahaha
etterhvert. Mulig jeg kjøper noen store roser ...og fester med f.eks limpistolen.
Dere skal få se etterhvert hva det blir til!
fargene på gardinene og sofaene "skjærer seg" i forhold!!!
Offa...











WOW-- ja her var det forandring! Skikkelig fint ble det- tror jeg må finne meg noe pukk å spraye jeg også :)) Kos deg med hjemmeferie! Eller kom en tur til Bergen ;)
SvarSlett