tirsdag 3. august 2010

Hjemmeferie!

Hjemmeferie!
Her er den ene siden av murpipa i stua...den som snur mot sofaen og salongbordet...
Og etter 10 år begynnte det å bli temmelig malings-slitt !
...og siden jeg har "hjemmeferie" nå, så gikk jeg i gang....inspirert av alle 
                                          dere intriør-bloggere,  med så nydelige stuer.
(Bak "rosa"...ligger en haug  med klær, hentet fra snora...som ikke var mye å vise fram...)
Ble velig fornøyd...for nå er den HVIT igjen!
På den ene siden hang denne, - som jeg i sin tid fikk i bursdagspresang av
min eldste datter.  Den var veldig fin den gangen, og jeg har likt den veldig godt.
....meeeen,...nå var det på tide med "oppshining", - og igjen har dere interiørbloggere gitt meg en idè!

Europris var redningen, og kr.39.90 pr. flaske! Utrolig!

Og med det samme jeg holder på å spraye, så fant jeg et tomt syltetøyglass.... 
og.... er det noen som legger merke til "pukk-steinene"??
Ja hva tror dere?
Hahaha...jeg kan ikke annet enn le.... for nå tok jeg steinene med inn, og sprayet ALLE sidene!
I tillegg noen små "rullesteiner" fra rullestinstranda vi har i bygda her!
...og enda mere fikk dusjet seg med min nyervervede sølvspray!!!





Jeg tok nesten AV!!! Hahaha




Denne silkeblomster-buketten puttet jeg bare oppi,..... skal ordne det skikkelig 
etterhvert.  Mulig jeg kjøper noen store roser  ...og fester med f.eks limpistolen.
Dere skal få se etterhvert hva det blir til!
Det ble ganske søtt syns jeg!    Oooog  ja!!!....jeg ser veeeeldig godt hvordan 
fargene på gardinene og sofaene "skjærer seg" i forhold!!!
Offa...
Jeg kontakter LAREDOUTE !

1 kommentar:

  1. WOW-- ja her var det forandring! Skikkelig fint ble det- tror jeg må finne meg noe pukk å spraye jeg også :)) Kos deg med hjemmeferie! Eller kom en tur til Bergen ;)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!