Jeg har en Klematis som jeg hadde med meg da jeg flyttet tilbake fra Østlandet, for 14 år siden.Den plantet jeg utenfor huset til mine foreldre den første sommeren,
- og sommeren etter kom den med masse blomster!
Men den stod så værhardt til, at min mor sa jeg kunne ta den med
til min hage, for der er det lunere.
Jeg så gjorde.....og den har stått der nå i 13 år.... og gitt meg KUN EN ENESTE blomst
hvert år!!
Men hva gjør jeg galt?
Er den sur på meg??

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!