Da har jeg fått enda et bilde i serien av Rosina Wachtmeister! Tusen takk Maiken! Jeg ble så glad for dette,...som Maiken egentlig hadde kjøpt sammen med det andre ,- men har greid å gjemme for meg helt siden jul! Utrolig koselig,...men egentlig alt for dyrt for ei skolejente som holder på å jobbe livet av seg f.t.... 7 dager i uka på jobb, i tillegg til skole... Men snøkjøring-sesongen er kort og intens, så etter Påske blir det nok roligere tider. (Maiken jobber i Tusten-anlegget, i tillegg til Møbel-ringen.)
En fin liten samling!


Så fine bilder! Heldig du som har ei så kjekk datter.
SvarSlett