søndag 21. februar 2010

Swing-dans!












Ja da har jeg brukt helga på noe artig og fornuftig!
Nemlig - Swing-kurs!
Kempegøy!!!
Hans Terje og Ann Inger var så utrolig tålmodige med oss, og vi lærte masse!
  

                                                              Bildet er fra klubb-lokalet i Molde, men ikke det kurset jeg var på.
                                                              Det er utrolig morro å danse swing, - men ikke så enkelt til å begynne med...
                                                            Jeg kan mere nå enn da jeg startet på fredag, men dette må              holdes ved like, og øves på!
Det er åpent for alle, og en trenger ikke være medlem!  Så nå blir det mere byturer framover våren, for dette er også trim!!!       Anbefales!              Den 8 mars (Kvinnedagen) skal vi møtes igjen, for å repetere litt ...
         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!