Noen av hagens siste blomster....
Og enda en ny heklet duk...
Litt lengre enn den på salongbordet...
...mørke kvelder med levende lys....
Men denne helga har vært helt nydelig her,
sol og 22 -24 varmegrader hele helga !
Tenk om vi får en varm høst....
En arbeidsperiode igjen, så går veien sørover....
Det skal bli så godt!!
Skal ta meg en tur til Long Beach.... som ligger mellom Iskele og Famagusta.
Ikke lange biten dit..
Ønsker alle mine bloggvenner en fin uke!



God tur, nyt sol og varme! Her har vi hatt de første blåse - bort - dagene, og hagemøblene ble berget i hus etter et rundkast på plenen. Når det er sagt, så må det bli "utrolig mye skitvær" herfra og til nyttårsaften for å ødelegge inntrykket av et 2014 i godværets tegn. En fantastisk vinter, grei vår, utrolig sommer og fin høst - vi skal ikke klage!
SvarSlett