fredag 15. august 2014

NordKypros igjen...!

Det lakker og lir, og om et par uker er sommeren i Norge over......
Om en måneds tid legger jeg ut på min åttende tur til NordKypros!
Gleder meg veldig...

Har ikke bestilt flybilletter enda, siden jeg syns Norwegian sine er veldig dyre nå...
Men i påvente av at de skal gå ned,
 kikker jeg selvfølgelig på restplasser og enveisbilletter,
- men har enda ikke funnet noen.
Det gjelder vel å "ha is i magen", som det sies... :) 

Drar nok alene nedover denne gangen også, som i fjor høst,
 - men det skal gå helt greit!

Kansje byr det seg en anledning for noen av de andre jeg har bedt med meg,
 så plutselig kommer noen etter. 
Denne gangen blir jeg i fire uker,
 og siden skolens høstferie blir den siste uka,
 så kommer kansje noen av mine døtre og/eller barnebarn etter!!
Ikke umulig det...  :)

En liten Baileys i solnedgangen er ikke å forakte....  :)

....heller ikke de nydelige blomstene på øya....

Skal jobbe en ekstra arbeidsuke også nå,
 for å få sammenhengende fem uker fri...

2 kommentarer:

  1. Ååå...så deilig å se frem til Kypros nå..når sommeren er over snart her:)
    Ser flott ut der du bor!
    Du får nok besøk etterhvert...det hadde jeg gjort om noen ba meg til et slikt flott sted:))
    Gled deg...nyt:))

    SvarSlett
  2. Å så kjekt!
    Kos deg masse!
    Klem ;)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!