Etter et par nydelige uker, med sol og varme,
- helt opp til 19 grader.....
begynner det "forsynemeg" å snø igjen!
Ja April kan være lunefull....
...noen som ser de stakkars Kusymrene i snøen....?
Ny feiring av Noah i Brygga, sist lørdag - med klassekamerater, i et nyyydelig vær!
19 varmegrader var det denne dagen, og bursdagsgutten koste seg stort!
Håper Peonen min vil blomstre i år....
Da starter jeg på en ny ukes arbeidsøkt, og gleder meg!
Begynte faktisk å bli litt lei av å bare "gå og slenge" nå... hihi
Og når den uka er ferdig drar jeg "sydover", sammen med Yvonne og Noah....
som ikke har vært der før!
Gleder meg til å vise de alle de fine plassene jeg har blitt kjent med!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!