tirsdag 29. april 2014

Påsken er over....

 Da skal jeg endelig ta meg tid til å lage et innlegg igjen!
Tiden har bare rast avgårde,
 uten at jeg syns jeg har fått gjort noen verdens ting!
Det har vært Påske....
 

Denne påsken lånte jeg bort huset mitt, og "slo leir" hos min eldste datter...
Der laget vi "Red Velvet" kake !!
Interressant kake,.... med en del uvanlige ingredienser,
 - og smaken kunne dikuteres....!
Men vel verdt å prøve!
Ostekremen var nydelig!!



Noah Matias fylte 8 år i påska, og det ble behørig feiret!
 "De tre siste skuddene på stammen"..


 Stolt gutt..
Fikk lue med traktorer på av Tante Søss,
og masse "feriepenger", som skal brukes nå når vi drar til
 NordKypros i mai!
 Adele lager "Pikekyss",...

mmmmmm......

...og jeg "står i kø" med et lammelår som skal stekes!
Hihi,... ja det ble stekt, til slutt....

Og for første gang på over 30 år, hadde jeg fri hele påska!
...det var både rart og kjekt. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!