Da har jeg fått være med på enda mere nytt og spennende,
i forbindelse med min nye jobb!
Fra åpnings-sermonien på mandag..
Bakgrunn for Spenningskurset
"Prosjektet starta opp i 1993 basert på eit samarbeid mellom Høgskulen i Volda, Vestnes Kommune, Møre Folkehøgskule og ISF-Møre og Romsdal. Gjennom dei siste 20 åra har det vore mykje god dugnadsånd og nokre motbakkar, men aller mest entusiasme, trivsel, oppleving og glede."
"Forsking og røynsle har synt at det å oppleve og meistre slike aktivitetar, har ein positiv effekt på både fysiske- og mentale eigenskapar hjå både funksjonsfriske og funksjonshemma born, ungdom og vaksne. Difor ynskjer vi velkomen til alle deltakarar med særskilt behov for tilpassa opplæring, skuleungdom, samt andre som ynskjer å ta del under Spenningskurset. Vi kan love at det vil bli overraskingar, underhaldningsbidrag og nye aktivitetar."
Spenningskurset.no
Sang og musikk ved en av lavoene ute i løypa!
Grilling av pølse og pinnebrød...
Stor stemning!
(Disse tre bildene er "lånt" fra spenningskurset sin side)
Det var ikke så veldig mye snø igjen nede på flaten, ...... som dere ser.
Men masse igjen oppe i høyden!
Flott underholdning og dans hver eneste kveld!
Takk for en utrolig opplevelse, som jeg aldri hadde fått,
- om det ikke var for jobben min!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!