Mars kan være lunefull.... Men litt snø kan være koselig!
Litt håndarbeid har det jo blitt da.... Noen små pulsvarmere til et barnebarn.
Og er nesten ferdig med kofta hennes....
Min mor er fremdeles på sykehuset,
men etter fem uker planlegges det nå utskriving
til sykehjemmet i kommunen.
Nå er hun på bedringens veg, heldigvis, - for dette har vært noen vonde uker...
Hun trenger noen dager for å bli så trygg at hun kan reise hjem til seg selv.
*****
Denne snøen låg nøyaktig et døgn, .... så var det bart igjen!
Denne snøen låg nøyaktig et døgn, .... så var det bart igjen!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!