fredag 22. november 2013

Den første snøen

Da kom årets første snø på min bursdag!
Og det likte jeg....



 Det var egentlig fuglen jeg skulle ta bilde av......

Nå koser jeg meg.... ..og vips så er vinteren over oss for fult!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!