Velkommen til en titt hos meg!
fredag 22. november 2013
Den første snøen
Da kom årets første snø på min bursdag!
Og det likte jeg....
Det var egentlig fuglen jeg skulle ta bilde av......
Nå koser jeg meg.... ..og vips så er vinteren over oss for fult!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!