Roser fra hagen gjorde det ekstra fint i dag!
Og et tykt nytt teppe....
(Brukte blits da jeg tok bildene i dag, og det ser jeg var dumt.... Ble veldig blek og blass)
Det begynte å pøse-regne mens jeg holdt på der i dag, og lyna og tordna!
Men men, får håpe det blir fint i morra!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!