fredag 2. august 2013

Sommerpynting av Lillehytta!

 Roser fra hagen gjorde det ekstra fint i dag!

 Og et tykt nytt teppe....


 (Brukte blits da jeg tok bildene i dag, og det ser jeg var dumt.... Ble veldig blek og blass)

Det begynte å pøse-regne mens jeg holdt på der i dag, og lyna og tordna!
Men men, får håpe det blir fint i morra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!