Så er denne sommeren snar over ...
...det merkes...
Jeg har hatt masse familie rundt meg i hele sommer,
og noen små dyr har også kommet til....
og noen små dyr har også kommet til....
Hilde kom på besøk,.... etter mange år.
Og det syns jeg var veldig koselig!
...det syns alle de andre også.
Tusen takk Hilde, - håper det ikke blir lenge til du kommer igjen!
Har egentlig hatt en veldig trivelig sommer,
- men mye av det jeg tengte jeg skulle fått gjort har selvfølgelig uteblitt...
Å få malt Lillehytta står fortsatt på "programmet",
så om det blir noenlunde vær neste helg,
- så kansje....
Men det er noe snikkerarbeid som må gjøres først, og jeg er ingen "handyman",
så det skal bli spennende å se om noen melder seg frivillig...
Men å skrape, det kan jeg!
Jeg har ikke hatt ferie i sommer,
- men om fem uker drar jeg til mitt kjære Kypros!
Det ser ut som jeg må dra alene,
siden ingen andre har "meldt fra" om at de vil bli med.
Men nå er jeg så godt kjent der, at det skal gå greit,
- jeg skal nok kose meg uansett!
Alle jeg kjenner har "stående invitasjon", så vi får se...
Flybillettene blir billigere og billiger nå, så kansje en eller annen "slår til"!!
Tre hele uker blir jeg der,
- og det skal bli kos!!
Ønsker alle en fin dag!
Hei :) ja sommeren er definitivt på hell i år også.. men hvor har den blitt av. Juli måned har nå bare flydd avgårde og nå er vi godt i gang og snart over halvveis i august måned også.. hmm...
SvarSlettFine blomsterbilde du viser her. Morsomt med blomster og ikke minst koselig :)
Jeg hadde så mange planer for hage på verandaen i år jeg da.. har stor veranda så det hadde gått fint. Men den uka jeg tenkte å begynne med de så var det regn hele uka og da ble det ikke begynt.. så nå er det utsatt på ubestemt tid hehe..
Oii så heldig du er så har noe å glede deg til.. så mange uker i syden blir nå kjempe kjekt da.. kansje får du med deg noen eller treffer noen du kjenner også vettu.. og som du sier etterhvert så får du nå selskap av fam. Kos deg i alle fall :):)
Ha ei flott helg :)
Klem
Så koselig å lese litt om din sommer!
SvarSlettMange fine minner og bilder her;)
Ønsker deg riktig god tur til Kypros! Du er tøffing du;)
Helgeklem fra meg!
Heldig du som fremdeles har 3 ukers ferie til gode....vi har fremdeles en fin tid fremover selv om sommeren er på hell....ha en fin uke....
SvarSlettSiste halvdel av august, skolen er startet igjen og kveldene begynner å bli mørke. Fremdeles noen fridager til gode, får se hva de skal brukes til. Sydentur blir det ikke, så langt rekker de ikke. Du får sikkert en flott tur til sol og varme, og så må det jo korte ned opplevelsen av høst.
SvarSlett