fredag 14. juni 2013

Sangerstevne på Bjørnsund!

 Bjørnsund i sin fineste skrud! 
 (Bildet er tatt av Sølvi Myrstad. Et av kormedlemmene.)

En nydelig plass ytterst på Romsdalskysten!

Vi var så heldig å få besøk av Presidenten i Norges Korforbund,
Svend-Ola Hådi,
 - som åpnet sangerstevnet vårt!
Foto: S.Myrstad

Her starter Sangertoget!
Det nye internatbygget på Bjørnsund Leirskole i bakgrunnen.
Foto: S.Myrstad


Fra den offisielle åpningen!

 GJESTENE
  Molde Damekor

Tomrefjord Songlag

Fuglseth Mannskor

Vivace

Et lite og intimt stevne,
 - og vi som Vertskor har bare fått positive tilbakemeldinger!

En stor del av æren for de positive tilbakemeldingene
 skal vår kjempeflinke kokk: Hans Johansen, ha!
Han laget verdens beste Fiskesuppe, "Sosakjøtt" og Laksemiddag!

Gjestene begynte å komme allerede på fredagskvelden,
 og da var det Reker med masse tilbehør på menyen!





Her noen bilder fra Sangerfesten på lørdagskveld.


Her fra framføringen av vårt kulturelle innslag:
 Bjørnsund i ord og toner!

Et vellykket Sangerstevne som vi alle vil minnes!
Tusen takk til alle som var med og gjorde denne helga så trivelig!


1 kommentar:

  1. Du verden så fantastiske bilder fra Bjørnsund, det ser veldig idyllisk ut der!!! Det ser ut som dere hadde en flott kortreff, sikkert utrolig gøy å treffe så mange og synge sammen. Hadde jeg kunnet synge så hadde jeg sikkert blitt med i et kor, det virker veldig sosialt og morsomt!

    Flotte bilder fra ferieturen under her også!!

    Ha en en riktig god helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!