tirsdag 18. desember 2012

Do - Nissene!

 I år kom jammen meg Do-nissene fram igjen!
For mange, mange .. (25/30).. år siden sydde jeg disse etter et bilde jeg fant i et blad...
Men det er mange år siden noen har sett dem, nå...
Best å holde for øynene når lokket er oppe, ja!!!! hihi...
(Jada, skal "stramme" de mere opp,..ser skrukkete ut)

 Fysjameg.....ja her kan det være noen merkelige dufter....@@

Dovinduet!  ...les badeviduet...

Nei nå må jeg starte med litt husvask før jobb!
Ha en flott dag, i julestria!

5 kommentarer:

  1. Så vittig! For ca 30 år siden laget jeg make donisse til dolokket;) Men vår har forsvunnet:)
    Flott vindu!
    Klem;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kansje vi hadde det samme bladet?? ...og fikk samme ideen? Så dumt at den har forsvunnet da!

      Slett
  2. Flot ting du viser - herligt med lidt nostalgi.
    Ønsker dig en rigtig god jul og et godt nytår - tak for alle dine kommentar på min blog.
    Jule knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Nå har julefreden senket seg i huset, en riktig god jul ønskes til deg og dine.

    SvarSlett
  4. Så flott du har pyntet til julen!Lekker papirstjeren i vinduet i innlegget under. Takk for i år og hyggelige kommentarer du har lagt igjen hos meg. Ønsker deg og alle dine en riktig God Jul!!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!