tirsdag 4. september 2012

Rognebær.


 Et lite tips til dere!


Putt masse rognebær i glassvasen,
 - det forsterker både fargen og intrykket av blomstene!
Jeg,  som er så glad i sterke farger, koser meg skikkelig nå 
når jeg har disse fargeglade blomstene og bærene å "boltre" meg med...

Ønsker dere alle en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Hej Inger Grethe
    Flotte billeder du viser - rønnebær er rigtig flotte.
    Ønsker dig en god tirsdag eftermiddag/ aften:)
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Så flott! Det var jammen et lurt tips;) Men jeg har satt noen rognebærkvister i en vase...fint det og;)

    Klem;)

    SvarSlett
  3. Så lekkert! Her må vi nok vente på rognebæra, for revebjella i hagen har nettopp startet blomstringen. Fortsetter det i denne farta, så blir det rognebær i november...

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!