Et lite tips til dere!
Putt masse rognebær i glassvasen,
- det forsterker både fargen og intrykket av blomstene!
Jeg, som er så glad i sterke farger, koser meg skikkelig nå
når jeg har disse fargeglade blomstene og bærene å "boltre" meg med...
Ønsker dere alle en fin dag!

Hej Inger Grethe
SvarSlettFlotte billeder du viser - rønnebær er rigtig flotte.
Ønsker dig en god tirsdag eftermiddag/ aften:)
Knus Hanne Bente
Så flott! Det var jammen et lurt tips;) Men jeg har satt noen rognebærkvister i en vase...fint det og;)
SvarSlettKlem;)
Så lekkert! Her må vi nok vente på rognebæra, for revebjella i hagen har nettopp startet blomstringen. Fortsetter det i denne farta, så blir det rognebær i november...
SvarSlettVakkert!
SvarSlett