Stort nytt ønske, - hvitt kjøkken....!
Toscana fra AUBO...
Skagerak fra AUBO...
Hvit Toscana
Hvit Toscana
Herregaard fra Sigdal
IKEA
Men først må jeg flytte denne veggen... 60 - 70 cm inn i stua!
Dette er i alle fall planen, så får jeg se hvor fort jeg kommer igang.
Det blir i alle tilfeller ikke før etter Kypros-turen...
Ohoi! Her var det mange fine kjøkkenforslag! Du fortjener et nytt kjøkken Grethe - skal bli gøy å se hvilket du lander på :)
SvarSlettLekre kjøkken - ingen tvil om det! Jeg har et oppussingsprosjekt i friskt minne, og selv om det er 8 år siden, så er jeg utrolig glad for at det skal bli lenge til jeg skal styre med slikt igjen. Lykke til med valget - er det disse det står imellom, så blir det flott uansett.
SvarSlettStilige kjøkken! Ja det er lov å drømme, men masse arbeid;) Vi har også begynt å drømme om nytt kjøkken...men tipper vi må drømme om det et par år til før det skjer noe..hehe;) Uansett, lykke til!
SvarSlettKlem fra Turid;)