søndag 16. september 2012

Nytt kjøkken

Stort nytt ønske, -  hvitt kjøkken....!
 Toscana fra AUBO...

 Skagerak fra AUBO...

 Hvit Toscana

 Hvit Toscana


Herregaard fra Sigdal


IKEA

Men først må jeg flytte denne veggen... 60 - 70 cm inn i stua!




Dette er i alle fall planen, så får jeg se hvor fort jeg kommer igang.
Det blir i alle tilfeller ikke før etter Kypros-turen...


3 kommentarer:

  1. Ohoi! Her var det mange fine kjøkkenforslag! Du fortjener et nytt kjøkken Grethe - skal bli gøy å se hvilket du lander på :)

    SvarSlett
  2. Lekre kjøkken - ingen tvil om det! Jeg har et oppussingsprosjekt i friskt minne, og selv om det er 8 år siden, så er jeg utrolig glad for at det skal bli lenge til jeg skal styre med slikt igjen. Lykke til med valget - er det disse det står imellom, så blir det flott uansett.

    SvarSlett
  3. Stilige kjøkken! Ja det er lov å drømme, men masse arbeid;) Vi har også begynt å drømme om nytt kjøkken...men tipper vi må drømme om det et par år til før det skjer noe..hehe;) Uansett, lykke til!

    Klem fra Turid;)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!