torsdag 4. oktober 2012

Her er kjøkkenet

Greide endelig å få bestemt meg!
Toscana, et dansk kjøkken fra Aubo.
Levering medio november!

Da river vi veggen,....

 for å flytte den....

...og sette opp ny!


Og så reiser madamen til Kypros!
Bye, bye.....

2 kommentarer:

  1. Så fint kjøkken! Om noen måneder skal jeg også til med nytt kjøkken fordi vi antagelig skal flytte. Synes det er så vanskelig å velge...Har også lurt på sort benkeplate men er litt redd for at det skal bli for kraftig i lengden?? Synes det ser kult ut akkurat nå...God tur, høres deilig ut med sol og varme.

    SvarSlett
  2. Dette blir knallbra! Vi kommer hjem til jul og da regner vi med å få være med å innvie ditt nye kjøkken :) Kos deg masse på Kypros- er veldig glad på dine vegne at det ordnet seg med reisen til slutt♥

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!