Så fint kjøkken! Om noen måneder skal jeg også til med nytt kjøkken fordi vi antagelig skal flytte. Synes det er så vanskelig å velge...Har også lurt på sort benkeplate men er litt redd for at det skal bli for kraftig i lengden?? Synes det ser kult ut akkurat nå...God tur, høres deilig ut med sol og varme.
Dette blir knallbra! Vi kommer hjem til jul og da regner vi med å få være med å innvie ditt nye kjøkken :) Kos deg masse på Kypros- er veldig glad på dine vegne at det ordnet seg med reisen til slutt♥
Så fint kjøkken! Om noen måneder skal jeg også til med nytt kjøkken fordi vi antagelig skal flytte. Synes det er så vanskelig å velge...Har også lurt på sort benkeplate men er litt redd for at det skal bli for kraftig i lengden?? Synes det ser kult ut akkurat nå...God tur, høres deilig ut med sol og varme.
SvarSlettDette blir knallbra! Vi kommer hjem til jul og da regner vi med å få være med å innvie ditt nye kjøkken :) Kos deg masse på Kypros- er veldig glad på dine vegne at det ordnet seg med reisen til slutt♥
SvarSlett