lørdag 5. mai 2012

Ferien på Kypros 27 april - 4 mai.

 Min tredje tur.
 Største flyet jeg har reist med,- tror jeg!
Og frybillettene:
 Grunnpris 695 pr.p. (minus 100 kr.i internettrabatt)
 + mat ombord: 180 pr.p. = Kr 775 pr.p.  Tur/retur
 (Barn 195 + 90 i mat = Kr.285!)
På det bredeste satt det ni personer i bredden! ..... 50 seterader....
 og et cabinpersonale på 10-12 personer!
Mikael sitter på kne på golvet,
 og spiser middag kl.9.30 på morran,....eller 10.30 "Kypros-tid".
Jaja, men godt var det uansett!

Framme i Larnaca etter 4,5 timer fra Gardermoen!
Her er bagasje-båndene i full sving, - og alle presser seg inn til båndet,
 og bøyer seg inn for å se,
 så ingen ser kofferten sin før den farer forbi........hahaha....
Deilig temperatur. - 22 varmegrader!


"Morning has broken"
Frokost første dagen ....
....nyter utsikten fra terassen....
...litt kaldt i vannet enda, men det var verst med det samme.
Vi nordmenn er jo ikke bortskjemt med så varmt badevann....
så det gikk bra!
Litt husmorsysler....

Her skal vi til å bestille middag den andre kvelden, - og Mikael er fotograf!
Det ser vi på den lille fingeren langt inne på bildene....hehe


mmmmmm....


 Litt kveldsstemning...
Lys i treningsrommet,.... for her holder en russer til på kveldstid.
 En body-builder!.....  "ler"

Koser seg...i skyggen.
 Den karen her er så kresen, at det ble mest leking ved bassengkanten..








Så morro for Mikael at han fikk seg noen små kompiser!
Det blir stadig solgt nye leiligheter på Sea Terra Reserve.
 Og nå var det en ny liten norsk familie som var der for første gang, og startet med innflyttningen!


Og i leiligheten vi holder til, er nå alt komplett!
Det siste var gardinstang og gardiner til storvinduene i stua.
Det ble utrolig lekkert syns jeg!

5 kommentarer:

  1. Ja jeg fikk ikke noe mindre lyst til syden etter å ha sett disse utrolig flotte bildene:)
    Herlig:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  2. Hej Inger Grethe.
    Super flotte billeder du viser fra din rejse til Kypros.
    Har aldrig været der, men har for mange år siden været på Rhodors.
    Ønsker dig en god søndag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Fole koselige bilder Grethe! Ser ut som dere har hatt en super tur♥ Heldige dere som har denne leiligheten :)

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere har hatt en kjempefine ferie!
    Mange koselige bilder!
    Nå vil vi ha mere varme og sol her også...tipper du er enig;)

    Ha en fin dag videre!
    Klem fra Turid;)

    SvarSlett
  5. så koselig. Gleder meg til å reise dit :)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!