fredag 18. mai 2012

17.mai 2012

 Jeg var på jobb fra kl. 07.30 til  kl.15.00,

 - så her ble det 17.mai-kos etter barnetoget og aktivitetene på skolen.
Spekemat og "Verdens beste", m.m.... stod på menyen,
 - og vi var ti små og store rundt bordet.!




Jeg syns alltid det er veldig koselig at vi i familien samles, denne dagen!


Noah som ivrig fotograf, i høyre hjørne....

 Marielle, - russejenta i familien i år, pusser sølvet til bunaden sin,
 for hun drar til Oslo i konfirmasjon i kveld!!
"Hardt å være russ"!!!


Tusen takk for en hyggelig feiring av nasjonaldagen vår, 
og for at alle gjør sitt for at vi skal ha det trivelig sammen!

....selv om vi alle savnet Maiken, som i år feiret dagen på Gjøvik...

1 kommentar:

  1. Hej Inger Grethe.
    Flotte billeder du viser fra 17. maj festen.
    Ønsker dig en god week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!