torsdag 19. april 2012

Ny tur til Nord-Kypros!

Da er en ny tur bestilt!
(Bildet er tatt i desember...)
Og vi gleder oss like mye!

Denne gangen blir det bare Mikael som blir med mammaen sin, - og jeg.......
Adele er skolejente og skal være hjemme sammen med pappa og storesøster.

Vi drar allerede om åtte dager, så det er nok bare å "hive seg rundt", 
 å begynne å pakke!

 Åååå gleder meg "stygg-gæli"!!!
For her blir det bare kos og herlige dager!

3 kommentarer:

  1. Så deilig dette ser ut, da! Sydligere breddegrader... ha en riktig god tur og kos dere.

    SvarSlett
  2. Hej Inger Grethe.
    Flotte billeder du viser fra Nord - Kypros.
    Ønsker dig en rigtig god tur.
    Tak for kommentaren på min blog - hyggeligt a du kigge ind.
    Ønsker dig en god søndag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Ser helt herlig ut :) Kjempe flott Blogg du har :)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!