Da er en ny tur bestilt!
(Bildet er tatt i desember...)
Og vi gleder oss like mye!
Denne gangen blir det bare Mikael som blir med mammaen sin, - og jeg.......
Adele er skolejente og skal være hjemme sammen med pappa og storesøster.
Vi drar allerede om åtte dager, så det er nok bare å "hive seg rundt",
å begynne å pakke!
Åååå gleder meg "stygg-gæli"!!!

Så deilig dette ser ut, da! Sydligere breddegrader... ha en riktig god tur og kos dere.
SvarSlettHej Inger Grethe.
SvarSlettFlotte billeder du viser fra Nord - Kypros.
Ønsker dig en rigtig god tur.
Tak for kommentaren på min blog - hyggeligt a du kigge ind.
Ønsker dig en god søndag.
Knus Hanne Bente
Ser helt herlig ut :) Kjempe flott Blogg du har :)
SvarSlett