Har kjøpt meg ny bil!
...ny og ny... Ny for meg i alle fall.
Med det klingende navnet Toyota Avensis!
Storfornøyd! (Jeg er nok en stor Toyota-fan...)
I dag har vi hatt et nydelig vær, og nå kommer staudene for fullt!
Vi går en deilig tid i møte nå.....
Har plantet litt i krukker også i dag, men må nok ta inn de til natta.
Og sist, men ikke minst, - så har jeg kjøpt meg ny trillebår!!!
...og snart er det 17.mai!
Ha en fin kveld alle sammen!



GRATULERER! Så artig med ny bil da! Ja vi går en fin tid i møte nå. Bare varmen kommer blir det bra dette her :) men foreløpig er det luevær i Bergen ;)
SvarSlettHa en fin jobbehelg- nå er jeg også ferdig med støvsugingen- bare litt rydding igjen i kjelleretasjen. Klær som skal henges opp, tas ned og brettes :( ikke min favorittsyssel akkurat.
klem fra Sissel
Hej Inger Grethe.
SvarSlettTillykke med din nye bil - den er rigtig flot.
17. maj er det Norges nationaldag - det skal sikkert fejres.....
Jeg har jo en del norske blogvenner, så måske fejre jeg det også.
Tak for din kommentar på min blog, tak fordi du kiggede fordi.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente
Gratulerer med ny bil!! Toyota er bra; det har vi også hatt!
SvarSlettDu får nok god bruk for den nye trillebåra også ;-)
Ha ei god uke! Nå har jeg endelig begynt med våronna i hagen, men det ligger fortsatt en snødunge på plenen.
Hej Inger Grethe.
SvarSlettBare lige inde og ønsker dig en god 17. maj.
Knus Hanne Bente
Gratulerer med ny bil. Det er LURT å kjøpe nytt brukt, da er det noen andre som har tatt det største verditapet... Takk for titten på feriebilder, det ser ut til at dere har hatt det helt herlig.
SvarSlettNyt våren, og god helg!