torsdag 5. april 2012

Blogg!

Nå i disse egg og påsketider...



3 kommentarer:

  1. Takk for tipset, jeg erkjenner at det finnes mange med mer tålmodighet og bedre fingerferdigheter enn meg!
    Og så er det noen tilfeldigheter i verden også. Etter å ha tittet innom deg, var jeg også innom nrk.no og klikket meg videre til
    http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.8063138
    Ta en titt - det må da være samme dyktige mennesket?
    Ha ei fortsatt god påske - her snør vi nesten inne. Grillpølser og Kvikklunsj frister ikke, så frem med Scrabbel!

    SvarSlett
  2. Hei, så kjekt at dere sprer bloggen og eggene mine :) Det var meg og eggene det var reportaje om på NRK ja :)
    lager også juleegg, sommeregg,blomsteregg, fugleegg etc, titt gjerne på www.frkpeckelgjelsvik.blogspot.com og ta kontakt på e post snekje@yahoo.no om det er noen egg som frister :)
    Ønsker alle en riktig god påske!

    SvarSlett
  3. Hejsa.
    Tak for tipset.
    Kan se at du har haft snevejr igen.
    Håber at du har har haft en god påske.
    Vejret hos os i påsken har været bidende kold og blæsende.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!