Da har jeg endelig funnet et kaffeservise jeg har lyst til å samle på!
For å være helt ærlig,...så falt jeg pladask!
Har lenge vært på utkikk,
men har ikke funnet noe som jeg virkelig hadde lyst på, - før nå!!
(Bildet over er fra en brosjyre..)
Cecilie heter det, og blir laget ved Porsgrund Porselensfabrikk.
Christiania Glassmagasin seger det. (... mulig noen andre også.)
Det finnes både i sølv og gull, - jeg valgte sølv!
Syns det var helt nydelig!

Hej Inger Grethe.
SvarSlettUtrolig flot kaffestel du er begyndt at samle på.
Tak for din kommentar på min blog.
Foråret er kommet til Danmark - DMI har lovet op til godt 15 grader i denne uge.
Ønsker dig en god dag / god ny uge.
Knus Hanne Bente
Gratulerer med nydelig kaffeservice!
SvarSlettSer også at du gleder deg til sommeren. For meg er det så lang unna at jeg har ikke tenkt tanken engang ... Her er det masse snø og sol i dag; det er jeg fornøyd med. :-))
Ha ei fin uke!
Nydelig service! Grattis!
SvarSlettTusen takk for komentaren din...håper du har det bra!!!
Klem fra Turid.