fredag 9. mars 2012

Blogg-bok!

 Da har jeg skrevet bok!
Det vil si  ...  fått trykket bloggen i bokform.

 Artig eksperiment!
Blog2print - gjorde dette i løpet av en ukes tid, så jeg ble skikkelig overrasket!
Det er et firma i USA, og det var veldig enkelt å bestille og betale!
Litt over 700 kr og da var frakten inkludert.

Den er på 270 sider og fint innbundet.
Men skal jeg lage en til, så har jeg funnet ut at jeg skal "hake av",
 der hvor det står at sidene skal trykkes som de er i bloggen, og IKKE utnytte sidene helt. 
I denne boka kommer ofte bildene på den ene siden,
 og kommentarene på en annen,
 så det er vanskelig for andre enn meg å forstå hvor kommentarene hører til...

Men, men, av og til må man prøve seg fram...
Den kan også redigeres under bestillingen, slik at en f.eks. kan få noen av bildene større.

Syns det var veldig morro å vise den fram i hverfall, 
og anbefales å prøve.


3 kommentarer:

  1. Jøss, så artig!!!! Og så inspirerende!!!
    Ha en strålende helg, her skinner sola og det er en aldeles nydelig dag.

    SvarSlett
  2. Ja den boka var kjempefin. Artig å ha for ettertiden særlig du som har en såpass personlig blogg. Kanskje ikke så interessant med min som stort sett inneholder hobbyprosjekter...

    SvarSlett
  3. Så flott! Kanskje jeg skal få laget "familiens digitale minnebok i papirformat" når jeg har fått litt lengre fartstid i bloggverden? Takk for kjempeidé og god helg!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!