Jeg tok inn noen grener for et par uker siden,...
og satte de i vann.
og satte de i vann.
Og se så fine de har blitt!!
Epleblomst!
Moreller!
Søt dekor i stua, i en ellers regnfull tilværelse...
Og det tok som sagt, kun et par uker, å få de til å sprette ut!
Og det tok som sagt, kun et par uker, å få de til å sprette ut!
Ha en fin dag!



Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SvarSlettJa artig sørrø!
SlettJøss, det er jo bare helt fantastisk!!! Og ikke minst; til inspirasjon, så nå må jeg ut og plukke skjønner jeg. Vil også ha frukttreblomster i stua mi til påske ;)!
SvarSlettHej Inger Grethe.
SvarSlettHvor er dine grene flotte.
Jeg tager også grene ind - dejligt med lidt forår.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente