torsdag 29. mars 2012

Grener

 Jeg tok inn noen grener for et par uker siden,...
og satte de i vann.
 Og se så fine de har blitt!!

 Epleblomst!

  Moreller!

Søt dekor i stua, i en ellers regnfull tilværelse...
Og det tok som sagt, kun et par uker, å få de til å sprette ut!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Jøss, det er jo bare helt fantastisk!!! Og ikke minst; til inspirasjon, så nå må jeg ut og plukke skjønner jeg. Vil også ha frukttreblomster i stua mi til påske ;)!

    SvarSlett
  3. Hej Inger Grethe.
    Hvor er dine grene flotte.
    Jeg tager også grene ind - dejligt med lidt forår.
    Ønsker dig en god week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!