tirsdag 24. januar 2012

"Ut i naturen", - på nrk1.

                                                                         (Bildet er lånt fra rbnett.)
 Det var så morro å se dette TV-programmet fra kommunen vår!
En kjempesøt jente som er så glad i naturen,
at hun har bl.a. levd og sovet ute, store deler av den siste våren,
i all slags vær og vind!

 Ja vi er veldig stolt av naturen vår, her på Nordvestlandet!
 Hustadvika!
Utsikt fra Kyststien på Farstad!


Her er tre arbeidskollegaer  og jeg, ute på en tur....
Og her har det blitt bygget et "hus" med langbord, benker og griller, 
danseplatting og småbord, - og t.o.m en innebygget scene for levende musikk!

 Her sitter jeg oppe på taket av huset!!

Utedo....
...med verdens flotteste utsikt!!

2 kommentarer:

  1. Ja at vi har en storslagen natur det er hvertfall helt sikkert, og den naturen savner jeg fælt...For her er det ikke slik som hjemme!! Mye natur her å, men det er jo bare skog og atter skog hihi:)
    Så deilig når vi er hjemme, da nytes lukta av salt sjø:)
    Kjenner jeg får voldsom hjemlengsel nå gitt:)

    Ønsker deg en fin dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  2. Det var omgivelser til å kjenne seg hjemme i, iallefall for meg. Jeg trives i det åpne landskapet, ut mot havet. Når det lukter salt sjø er det godt å puste. Ha ei flott uke!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!