Hej Inger Grethe.Håber at det er blevet i orden igen. Her er det rigtig flot vejr sol/ sne -1,4 grad- men DMI har lovet sibirisk kulde en uges tid. Ønsker dig en god dag. Knus Hanne Bente ♥
Er ikke teknisk bevandret nok til å kunne bistå, men godt at det ordna seg igjen. Det er ett og annet her inne som har levd sitt eget liv ei tid; jeg oppretta en blogg på jobb og fikk noen tidsangivelser som verken samsvarte med uret på pcen eller tidssone...??? Det ordna seg, det også, aner ikke hvorfor. Til forrige innlegg: tankevekkende... Håper inderlig at det finnes en løsning som er god for deg! Ha ei flott uke!
Ser du også har fått svar-felt på bloggen din. Skjønner ikke hvorfor ikke jeg får det..? Nei- bloggen lever tydeligvis sitt eget liv, og det kan være greit det innimellom :))
Hej Inger Grethe.Håber at det er blevet i orden igen.
SvarSlettHer er det rigtig flot vejr sol/ sne -1,4 grad- men DMI har lovet sibirisk kulde en uges tid.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥
Er ikke teknisk bevandret nok til å kunne bistå, men godt at det ordna seg igjen. Det er ett og annet her inne som har levd sitt eget liv ei tid; jeg oppretta en blogg på jobb og fikk noen tidsangivelser som verken samsvarte med uret på pcen eller tidssone...??? Det ordna seg, det også, aner ikke hvorfor.
SvarSlettTil forrige innlegg: tankevekkende... Håper inderlig at det finnes en løsning som er god for deg! Ha ei flott uke!
Ser du også har fått svar-felt på bloggen din. Skjønner ikke hvorfor ikke jeg får det..? Nei- bloggen lever tydeligvis sitt eget liv, og det kan være greit det innimellom :))
SvarSlettJøss... det hadde jeg ikke lagt merke til.... Jaja,...det er nok andre som driver dette nettstedet, så det er vel de som holder på....
Slett