tirsdag 31. januar 2012

Hva skjer?

Alle de nye kommentarene fra dere, i kommentarfeltet, 
kommer med bitteliten skrift!!! 
Hva har jeg gjort?

  Og akkurat når jeg hadde skrevet dette innlegget,
etter flere ukers frustrasjon....var alt tilbake til det normale!
AT DET GÅR AN!!!

4 kommentarer:

  1. Hej Inger Grethe.Håber at det er blevet i orden igen.
    Her er det rigtig flot vejr sol/ sne -1,4 grad- men DMI har lovet sibirisk kulde en uges tid.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  2. Er ikke teknisk bevandret nok til å kunne bistå, men godt at det ordna seg igjen. Det er ett og annet her inne som har levd sitt eget liv ei tid; jeg oppretta en blogg på jobb og fikk noen tidsangivelser som verken samsvarte med uret på pcen eller tidssone...??? Det ordna seg, det også, aner ikke hvorfor.
    Til forrige innlegg: tankevekkende... Håper inderlig at det finnes en løsning som er god for deg! Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  3. Ser du også har fått svar-felt på bloggen din. Skjønner ikke hvorfor ikke jeg får det..? Nei- bloggen lever tydeligvis sitt eget liv, og det kan være greit det innimellom :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Jøss... det hadde jeg ikke lagt merke til.... Jaja,...det er nok andre som driver dette nettstedet, så det er vel de som holder på....

      Slett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!