mandag 8. mars 2010

Min eneste svigersønn!

 
Tillykke med dagen din i går!  
Og som den ansvarsfulle mann, far, stefar osv... du er, så var du på jobb på bursdagen din, i tråd med turnusen,...som styrmann hos Fjord1!

Vi får ta igjen feiringa en gang det passer...
Du er en knakende kjekk Svigersønn, alltid snill og hjelpsom!

2 kommentarer:

  1. Ja han må dere ta godt vare på!!

    SvarSlett
  2. Jeg prøver så godt jeg kan! Og håper alle andre også gjør det... Joda jeg tror han trives i familien vår! Vi har et godt forhold..

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!