Tillykke med dagen din i går!
Og som den ansvarsfulle mann, far, stefar osv... du er, så var du på jobb på bursdagen din, i tråd med turnusen,...som styrmann hos Fjord1!
Vi får ta igjen feiringa en gang det passer...
Du er en knakende kjekk Svigersønn, alltid snill og hjelpsom!
Ja han må dere ta godt vare på!!
SvarSlettJeg prøver så godt jeg kan! Og håper alle andre også gjør det... Joda jeg tror han trives i familien vår! Vi har et godt forhold..
SvarSlett