Gratulerer med 17 årsdagen din i morra Marielle!
Ja det er utrolig så fort tiden går, ... syns ikke det er lenge siden hun kom til verden, på Gjøvik sykehus!
Jeg var så heldig at jeg fikk være med på fødselen, og ble den første som fikk se henne, - sammen med mamma.....
Pappaen, var i militære den gangen, og hadde akkurat reist tilbake dit etter en helge-perm.... var ikke før kommet på toget han, så startet riene hos mamma,....og den gangen var det ikke mobiltelefon, så ingen fikk tak i han før han var kommet tilbake til militær-leiren.... Og toget tilbake, gikk ikke før neste morgen....så han fikk ikke være med på det store "Underet" ...
Her er frøkena 3 og et halv år..
Julekvelden hos mormor...
3 år....
Barnedåpen for snart 17 år siden, på Raufoss! Ja jeg var en ung Mormor...38 år....Marielle og jeg har hatt et godt forhold i alle år,.... den store jenta er litt mye opptatt med venner,
syns jeg, - men stort sett så er hun tilstede når noe skjer i familien!
Takk for at jeg får være mormora di Marielle!
Hei :) For en flott jente.. gratulerer til barnebarnet ditt.. tiden og årene går fort.. i denne alderen er de mye som skjer.. venner er vell de som står i høysetet.
SvarSlettHa en flott mandag :)
Hei, hei og tusen takk for kommentaren! Det var kjempekoselig!
SvarSlett