torsdag 9. januar 2014

Nå kommer kuldegradene!

Til nå, denne vinteren, - har vi nesten ikke hatt kuldegrader,
 men det ser det nå ut til å bli slutt på!

I morgen og på lørdag skal det bli helt ned til 6 kuldegrader,....brrrrr

...men snø ser det ikke ut til at vi får!

Det hadde vært så koselig med en skitur....


Japaneserne vet å utnytte snøen og kulden,....
jada, vi kommer etter vi nordmenn også,
 -  med snøkirker og iskatedraler m.m.!

Ønsker alle en fortsatt fin etterjulsvinter med ønske om litt snø!

1 kommentar:

  1. Ja for ungenes skyld ønsker jeg snø. . . Sjøl har jeg så vondt i kneet at jeg tviler på om det blir noe særlig ski på meg 😢

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!