Til nå, denne vinteren, - har vi nesten ikke hatt kuldegrader,
men det ser det nå ut til å bli slutt på!
I morgen og på lørdag skal det bli helt ned til 6 kuldegrader,....brrrrr
...men snø ser det ikke ut til at vi får!
Det hadde vært så koselig med en skitur....
Japaneserne vet å utnytte snøen og kulden,....
jada, vi kommer etter vi nordmenn også,
- med snøkirker og iskatedraler m.m.!
Ønsker alle en fortsatt fin etterjulsvinter med ønske om litt snø!






Ja for ungenes skyld ønsker jeg snø. . . Sjøl har jeg så vondt i kneet at jeg tviler på om det blir noe særlig ski på meg 😢
SvarSlett