....... rekkverk,.... foreløpig bare på den ene siden...
Har planer om et litt større prosjekt på den andre ...
...Rosebed
Fem nye roser,... gleder meg til disse begynner å blomstre!
Og så må jeg fylle på med mye mere jord.
...men hvordan det blir når jeg nå skal male dette rekkverket,....jaja, får vel "åle" meg mellom tornene...
Dårlig planlegging, ja det er jeg en mester på!!
Ha en fin søndag!

He he... ja men det var vel NÅ du hadde lyst å orden bedet, så får malingen komme når du får lyst til å male. Blir fint da!
SvarSlettMå ha vore litt av en jobb med alle de store, tunge steinene!!??
SvarSlettJa, måtte ta flere turer til sjøen for å få med alle steinene... Har mala litt kvitt i dag, og det gikk bra..
SlettFor en velkomst dette blir, når rosene springer ut. Blås i rekkverket! Kanskje trykkimpregnert, og da er det vanskelig å få malinga til å sitte uansett ;-)
SvarSlettHej Inger Grethe.
SvarSlettFlot rosenbed du har fået anlagt.
Mine roser er lige begyndt at blomstre.....3 uger senere end de plejer.
Vi har ikke haft godt vejr her de sidste 3 uger.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente