lørdag 9. juni 2012

Hageselskap

Maiken fylte 21 år, og det måtte feires!

På torsdag var det et nydelig vær, som bare måtte utnyttes!

Deilig å kunne drikke kaffe og spise kaker - ute...
 Det er lenge i mellom hver gang...

Mormor og Maiken.

Og "dukkevogna" var med, også i år!

Ønsker deg ei fin tid framover Maiken, 
med mange gode og positive opplevelser!

Hilsen Mamma...

5 kommentarer:

  1. Så koselig! Har du saga ned alle trea mellom deg og naboen? Det var blitt så åpent og fint :)

    SvarSlett
  2. Og den kaken såg bare knallgod ut!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal lage til dere kommer også! Men utrolig enkel å lage.... bare marengsbunn med krem, og fruk oppå. Og en saus av den hermetiserte frukten...

      Slett
  3. Gratulerer med vel overstått i heimen. Så herlig hageselskap! Og flott kake!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!