Maiken fylte 21 år, og det måtte feires!
På torsdag var det et nydelig vær, som bare måtte utnyttes!
Deilig å kunne drikke kaffe og spise kaker - ute...
Det er lenge i mellom hver gang...
Mormor og Maiken.
Og "dukkevogna" var med, også i år!
Ønsker deg ei fin tid framover Maiken,
med mange gode og positive opplevelser!
Hilsen Mamma...





Så koselig! Har du saga ned alle trea mellom deg og naboen? Det var blitt så åpent og fint :)
SvarSlettJa,...men ikke helt ned... som du ser
SlettOg den kaken såg bare knallgod ut!!
SvarSlettSkal lage til dere kommer også! Men utrolig enkel å lage.... bare marengsbunn med krem, og fruk oppå. Og en saus av den hermetiserte frukten...
SlettGratulerer med vel overstått i heimen. Så herlig hageselskap! Og flott kake!
SvarSlett