søndag 12. februar 2012

GRATULERER!!!




Gratulerer med dagen, - alle mødre!
Håper alle får en koselig dag, hvor vi får anledning til å gjøre ære på våre mødre,- vi som har,
- og at vi som er mødre selv, blir gjort litt stas på!

At vi denne ene dagen ikke skal være den som varter opp våre barn,  mann, barnebarn osv...

Det fortjener vi!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!