Velkommen til en titt hos meg!
JAAAA! Gleder meg til våren jeg også! Og nå har vi bestillt sommerferie til Mallorca♥
Går det framover med hekleprosjektet forresten?? Og gratulerer med dagen i dag- både datter og datterdatter på samme dag♥
Her regner det på tvers, men det er rett ikke mye vår...og jeg tror det skal holde hardt å få orden på det i løpet av 20 dager. Men: lyset kommer sigende dag for dag, og før vi vet ordet av det, er sommeren her. God helg!
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
JAAAA! Gleder meg til våren jeg også! Og nå har vi bestillt sommerferie til Mallorca♥
SvarSlettGår det framover med hekleprosjektet forresten?? Og gratulerer med dagen i dag- både datter og datterdatter på samme dag♥
SvarSlettHer regner det på tvers, men det er rett ikke mye vår...og jeg tror det skal holde hardt å få orden på det i løpet av 20 dager. Men: lyset kommer sigende dag for dag, og før vi vet ordet av det, er sommeren her. God helg!
SvarSlett