torsdag 9. februar 2012

Lengsel mot vår...

Nei nå lengter jeg etter våren!
...og heldigvis er det kun 20 dager igjen....(Optimisten!)
...snart titter Kvitveisen fram...

 Adele og Kelly plukker hestehov!
Bildet er fra i fjor vår...


3 kommentarer:

  1. JAAAA! Gleder meg til våren jeg også! Og nå har vi bestillt sommerferie til Mallorca♥

    SvarSlett
  2. Går det framover med hekleprosjektet forresten?? Og gratulerer med dagen i dag- både datter og datterdatter på samme dag♥

    SvarSlett
  3. Her regner det på tvers, men det er rett ikke mye vår...og jeg tror det skal holde hardt å få orden på det i løpet av 20 dager. Men: lyset kommer sigende dag for dag, og før vi vet ordet av det, er sommeren her. God helg!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!