Nå starter kampanjen "Hjertelig hilsen" hos LHL
En kampanje hvor det settes fokus på KVINNEHJERTENE!!!
For det viser seg at det meste av forskning på hjertet,
har vært på menn!
Og vi kvinner har ofte helt andre symptomer,
og reagerer helt annerledes på hjertemedisiner enn menn!
Nå skal det forskes på kvinnerhjertene også!
Og takk for det...

Denne kampanjen støtter jeg!
SvarSlettHåper forresten det går fint med deg...
Dette med hjertesykdommer er min STORE skrekk! Fikk nok sjokk og var livredd for å miste min mann, da han gikk gjennom angina og hjerteoperasjon. Og min far ble reddet omtrent i siste sekund da hovedpulsåren sprakk. Har vært redd hver gang telefonen ringer siden den gang...
Klem fra Turid;)