mandag 20. september 2010

Høst hos meg.....

Høsten er kommet, og det er den tiden av året jeg liker aller best...
Noah er litt forundret over at lysene som ligger i vannet, brenner,
så dette blir her undersøkt nøye!
 Og så har jeg endelig fått skiftet de to små vinduene på det ene soverommet
Det rare er....at jeg tilslutt ble så vant til at de stod der,
at jeg såg dem ikke lenger....

Litt forskjell på fargen på treet på listene, men det gjør ingen ting, 
for alt skal males hvitt!
I dag har jeg hatt fri fra jobben, og fått gjort masse. Bl.a. fått grunnet listene og vinduskarmen!
Skal  male ferdig dette i helga, og tapetesere den siste veggen, 
for nå har jeg "somla" lenge nok!!


Har aldri opplevd at blomkarsene mine har vært så store før!
Kjempemorro!! 
Men da vinduene skulle skiftes, måtte bordkledningen taes av...
Da måtte hele kassen flyttes... 
Den havnet på verandakanten på neste side av huset,...hvor de fortsatte å blomstre!
Kjempefine blomster, ...og så dufter de veldig godt, syns jeg.

Nå er det nesten så jeg blir flau....men slik såg verandadøra mi ut nå i sommer...
Det var heldigvis bare det ytterste laget som var råttent,....og nok en gang kom "Broder Tom" og hjalp meg!

To forskjellige farger her også, .....og vips, så er døra fin og hel igjen!

Og jeg har vært "frampå" med malekosten!  Tok hele døra, samtidig med alle vinduskarmene og "pynten" på siden av vinduene!
Humla i dag!


Har fortsatt igjen å male verandakanten, "pynten" ved alle vinduene på baksiden av huset m.m.
Men jeg får skylde litt på været.....
Det er så rått ute at jeg er ikke sikker på om jeg kan ta verandaen før til våren...
Dumt, men..... Får håpe på noen soldager igjen....så kansje.


Ha en fortsatt trivelig kveld!!!

1 kommentar:

  1. Hei :) som du styrer og ståker.. hehe. Men har man hus så må det nå gjøres slik er det vell bare.. alltid noe å henge fingrene i da...

    Oii så fine de blomkarsene dine var... like godt blomkarse selv jeg.. men har ikke planta de i år da... blomkarse er en av de blomstene jeg klarer å få frem... for de tåler litt hehe..

    Koselig med lys nå i mørketiden..og så er det nå så mye fine lys å få kjøpt også da.. kan nesten gå amokk.. nille har mye fint syns jeg... brae lys til en billig penge har de også syns jeg. E jo nille på Eide så da slipp jeg å dra så langt.

    Ellers så må jeg si at det har vært koselig å treffe deg sånn helt plutselig to ganger nå.. ikke så stort samfunn her i rundt så for alt vi vet så kan det vell hende vi møtes på butikken igjen.. hehe

    Ha en flott dag :):)

    Klem fra Evelyn

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!