fredag 16. oktober 2009

Gratulerer med dagen Anna og Tom!



En "heidundranes" fest på småbåthavna 3.okt!
Hvor de siste gjestene ikke forlot huset før kl. halv 8 neste morgen!
Men morro var det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!