søndag 5. oktober 2014

Yess!


          Plutselig så fikk jeg det til!

                          Men plassering av bilder.... Og skrift.... Jaja....

Ny pute!

1 kommentar:

  1. Fin pute! Men jeg skal ærlig innrømme at da jeg startet på innlegget, tenke jeg: Pute??? Jeg ser en DUK (eller løper). Forøvrig, fin den også ;-)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!