Velkommen til en titt hos meg!
Fin pute! Men jeg skal ærlig innrømme at da jeg startet på innlegget, tenke jeg: Pute??? Jeg ser en DUK (eller løper). Forøvrig, fin den også ;-)
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
Fin pute! Men jeg skal ærlig innrømme at da jeg startet på innlegget, tenke jeg: Pute??? Jeg ser en DUK (eller løper). Forøvrig, fin den også ;-)
SvarSlett