Da er min ferie over, og høsten har gjort sitt inntog for fullt!
Trist å dra fra NordKypros nå,
- det var enda full sommer og sjøen hadde praktfulle badetemperaturer!
Jeg har hatt en helt ypperlig ferie!
Syv dager og syv netter, helt alene,...
De to andre ukene var en veninne, og en av mine søstre på besøk.
En uke hver!
Tre uker under sydens sol, er ikke alle forundt!
Så nå har jeg fått testet ut det å være på ferie alene!
Ikke noe problem, ... Jeg koste meg virkelig!
Vi var i Nicosia, hovedstaden på Kypros,
i Bellapais, en nydelig liten fjell-landsby,
- og jeg var helt ytterst på Karpazhalvøya,....helt alene!
Skal vise dere bilder og fortelle litt etterhvert....



Kan skjønne at det må bli en brå overgang, fra full sommer til bortimot vinter i løpet av en flytur. Men så bra at du har hatt en fin tur, og fått svar på hvordan det er å feriere alene. Velkommen hjem, forresten!
SvarSlett