Mine to nevøer, - som er arvingene til Brygga, har laget "Bar" til festen!
Bardisken er den gamle arbeidsbenken etter min far.
Heldigvis har den blitt tatt vare på!
Ferdig! (Lista rundt glassplata skal males, så den ser gammel ut..)
Med glassplate på toppen!
Jeg syns den ble knall. - og akkurat så røff at den passer i Brygga!
Noen av "effektene" begynner å komme på plass....
Så er det litt rydding/fiksing i bakgården, - hvor kveldssola kommer!
Sissel (vår Smått og Stort) søster har kommet på besøk!
Og hun har selvfølgelig vært veldig spent på hva vi har fått til!
....en liten mur....
Denne uka kommer bord og stoler, og så er det siste innspurt med pynting osv....
Tror dette blir bra!












Jøss, dette blir jammen knall bra!
SvarSlettMed blondegardiner og det hele:)
Den bardisken ble kjempefin -nei ikke fin men tøff!!