torsdag 9. mai 2013

En dag`s skikkelig vår!

I går var det, det man kaller vår!
Men det varte KUN en dag, selvfølgelig.... Varm sol hele dagen....mmmmmmm
17 grader viste gradestokken, og det er årets rekord!

Endelig... den etterlengtede Hvitveisen...


De stakkars Krokusene mine....

I dag regner det, sola er borte igjen, - men gradene er faktisk 15!..
Og det er jo bra!

Og nå gleder jeg meg bare til at alt skal sprette ut, i all sin prakt!

*^*^*^*^*^*^*^*^*


GOD SOMMER! 










*^*^*^*^*^*^*^*

2 kommentarer:

  1. Så masse fine sommerbilder! Jeg tror ikke det blir skikkelig vår her før etter at vi kommer hjem fra Mallorca. Jammen glad jeg har noe å glede meg til :)

    SvarSlett
  2. Jeg så 14 varme grader på termometeret i bilen i dag, det er jo nesten for sommerdag å regne. Men det er lite med blomster å se ennå her vi holder til. God helg!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!