Litt vemodig er det nok, men slik går livet for oss alle.
Ett år om gangen!
Og ingen av oss vet hvor mange vi får....
Hva vi fyller årene med, - kan være noe selvbestemt, og noe ikke...
Jeg vil ønske alle mine bloggvenner et godt, nytt og fredfylt år,
- med mange morsomme, nyttige og inspirerende innlegg!


Hej Inger Grethe.
SvarSlettFørst vil jeg ønske dig et godt nytår - håber at du er kommet godt ind i det nye år.
Tak for dit blogvenskab i 2011 - vi blogges i 2012.
Knus Hanne Bente ♥
Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år!!
SvarSlettTakk for hyggelige kommentarer!
Godt nytt år til deg og dine, så koselig julehjem du har. Og så flott at gryteklutene er i bruk. Takk for trivelige kommentarer, jeg kikker innom deg rett som det er, det skal du vite!
SvarSlettGott Nytt År!
SvarSlettHoppas du får en riktigt bra start på det nya året och att det blir ett gott år!
Hälsningar
Karin