lørdag 31. desember 2011

Årets siste dag...

 Da har vi kommet til året 2011 sin siste dag!

Litt vemodig er det nok, men slik går livet for oss alle.
Ett år om gangen!
Og ingen av oss vet hvor mange vi får....
Hva vi fyller årene med, -  kan være noe selvbestemt, og noe ikke...

 Jeg vil ønske alle mine bloggvenner et godt, nytt og fredfylt år,
- med mange morsomme, nyttige og inspirerende innlegg!


4 kommentarer:

  1. Hej Inger Grethe.
    Først vil jeg ønske dig et godt nytår - håber at du er kommet godt ind i det nye år.
    Tak for dit blogvenskab i 2011 - vi blogges i 2012.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år!!
    Takk for hyggelige kommentarer!

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg og dine, så koselig julehjem du har. Og så flott at gryteklutene er i bruk. Takk for trivelige kommentarer, jeg kikker innom deg rett som det er, det skal du vite!

    SvarSlett
  4. Gott Nytt År!

    Hoppas du får en riktigt bra start på det nya året och att det blir ett gott år!

    Hälsningar
    Karin

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!